"Flaaarrrrrn"

Alexandro mfl är på läger och roar sig.
Därför måste jag bjussa på en ostbild. Inte bara en ostbild ser du som är uppmärksam. Utan en ost-/mustaschbild. Muschi muschi.



Idag vaknade jag upp bredvid denna. Vi slängde ihop några frullemackor och vandrade ner till bryggan. Väldigt mysigt och väldigt ambitiöst. Vi bokstavligen tryckte i oss mackorna och vandrade sedan tillbaka. Det var iiiiiiskallt vill jag lova. Men, som sagt, mysigt och ambitiöst.

Nu ska jag lyssna vidare på Timo R, fixa ipoden, städa rummet, duscha, kolla tmsen och sen kanske träffa anna om hon mår bättre. Vilket hon förhoppningsvis gör.                                                     
/G

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilken förträfflig bild du har där du! så förtjusande vacker! ;)

2009-03-06 @ 20:18:24
URL: http://dud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0