Kolhuvud som är så gott!

Nej men säg god dag.


Är det inte förträffligt en sådan förpillat förtjusande dag vi fått att tjusa oss i idag?
Nej faktiskt inte. För det snöar så groteskt mycket.
Höhö, där fick jag minsann till det.


http://www.youtube.com/watch?v=GQFqrOEu3Rc

Slänger in ett litet klipp som jag och Tim har tjusat oss i flera dagar. Kolla in hans fotoblogg förresten! blog.andreaheim.se


Jaa... inspirationen är obefintlig så jag ska inte mölja på om ointressanta detaljer av vad jag har haft för mig på lovet.
Men! Jag är i princip klar med Annas något försenade julklapp/födelsedagspresent.
Det tycker jag vi firar med ett hura; HURA!
Den är lite hemlig faktiskt. Men jag skulle mer än gärna vilja ha den själv. Så det kommer bli lite sadigt moment att ge bort den.


Som avslut på detta lilla men högst intressanta inlägg bjuder jag på en liten bild.
Och säger hej till Annas moder som jag sett kommenterat nedan.
Och så kan jag passa på att säga hej till Anna själv som kommer läsa detta.




Nej men ååå, vilken otroligt estetsikt tilltalande bild!
Lite mUrk kanske men annars perfekto. Nott flott.

/ gunilla


Kommentarer
Postat av: Tim

Så fördelaktigt att man får lite gratis reklam :D Bilden tilltalar mig (det är inget jag skriver bara för att) rött-svart-grått som återkommande färger.

2009-02-23 @ 14:34:37
URL: http://blog.andreaheim.se/
Postat av: Annas mamma

Hej hej tillbaks! :-)

(jag är också nyfiken på julklappen)

2009-02-23 @ 16:07:18
Postat av: Anna

höjhöj! :bajs

2009-02-23 @ 16:51:14
URL: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0