Ja, jag känner för det

Ibland kan jag ha väldigt svårt att förstå mig på mig själv. Ibland frågar jag mig själv hur fan jag tänker egentligen. Om jag nu tänker alls.

Jag har blivit extremt bra på att skjuta upp saker, jamen, det löser sig, visst, så har jag alltid tänkt. Jag vill kunna tänka så. Som jag tidigare har nämt så är jag inte så mycket för att planera och strukturera, jag vill kunna vara spontan. Men nu är det helt galet. Självklart pratar jag om skolan, rolig som jag är.

Det som stör mig mest är att jag inte har någon respekt alls för en av mina lärare, jag skiter fullständigt i henne, vilket inte alls är likt mig, som brukar lämna in allt i tid, jobbar snällt på lektionerna, och är en bra elev om man säger så. Men herregud vad jag inte bryr mig om denna lärare. Det är som att det är en del i mig som skrattar åt henne, bara har lust att pissa på henne, jag får allvarlig lust att skjuta ett sudd i pannan på stackarn när hon står och predikar på lektionerna, bara för att kunna skratta åt henne. Det är helt stört, jag låter ju dum i huvet hör jag nu, en sån där dum elev som är skitjobbig. Självklart är jag inte dum mot henne. Jag bara skiter i henne. Lämnar in försent. Orkar inte bry mig om att anstränga mig på redovisningar. Bryr mig inte helt enkelt.

Plus att jag har min hatlärare som jag berättade om förut, o ja, hatet är lika stort fortfarande, hon är så otroligt hatad. Ännu mer hatad bara för att Karro gillar henne (ja, det är sant, eftersom Karro gillar henne måste jag hata henne dubbelt), men hatläraren vill jag inte skratta åt. Bara göra skitbra ifrån mig samtidigt som jag är jätteotrevlig. Jag vill såra henne lite i smyg. Lite sådär i taget så att hon tillslut hatar mig med. Det skulle kännas bättre om båda hatade varandra. 

Eftersom jag har dessa ickebryrmig och hat - lärare, så känns det som att jag inte bryr mig om skolan. Därför förstår jag mig inte på mig själv, liksom det är inte långt kvar. Jag borde kämpa in i det sista. Istället bryr jag mig inte bara för att trotsa lärarna, istället sitter jag och drömmer mig bort om hur bästa sättet är att mörda en lärare, jag har fortfarande inte kommit på det, men har börjat fundera på att nöja mig med typ lavemang i maten istället, så att lektionerna blir inställda. Sen kan jag ju alltid skriva MVH Anna inne på toan så att den/dom vet att det är en liten present från mig. Så att den/dom vet vem som ska tackas.

/             a


Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-24 @ 10:49:45
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0