God Jul!

Igår lekte då jag och Gunilla julafton, mycket trevligt kan jag meddela er, vi åt citronmuffins, wonderbaum (visst heter sånna där träd man har i bilen, som typ kan lukta vanilj, eller någon annan spännande doft/odör det?), drack te, och hör och häpna: böt julklappar med varandra.

Eftersom jag nu har fått min julklapp så kan jag förstå att det har tagit sån tid att bli klar med den. Även fast det delvis är mitt fel att det har tagit sån tid, eftersom jag fick lov att fixa ny julklapp pga att min lilla idé även hade nått en annan människas huvud på denna planet, hur som helst, nu är det bytt. God jul på oss!

MEEEEN, vad fick jag då? Jo, det ska jag allt ta och tala om för er (men inte idag, höhö! - jo, det ska jag kände bara att jag ville skriva så), jag fick ett festivalkitt! :bajs (- för er som inte har den smileyn på msn, i alla fall inte döpt till :bajs, så är det alltså en smiley, och en otroligt användbar sådan - det betyder alltså inte att jag tyckte att julklappen var bajs!). 

Hur som helst så innehöll festivalkittet en massa smått och gott, OCH det viktigaste: Festivalboken! Jag älskar den! Jag har kollat igenom den flera gånger, jag älskar att den är så fint gjord, jag älskar att min kära vän har lagt ner så mycket tid på den, för den är verkligen underbar! Jag har hittat en massa detaljer som jag inte sett förut var efter jag har kollat igenom den gång på gång! UnderbarTack min bestis!










Ni får en liten sneak-peak även fast den är hemlig,
 bara för att jag känner mig så generös idag :bajs



/      a

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-26 @ 08:13:05
URL: http://www.jessi.se
Postat av: gunilla

Finfint julfirande var det:D Jag har knarkat Timo hela morgonen! Det ska bli så ruligt!

2009-02-26 @ 12:01:23
URL: http://askalaas.blogg.se/
Postat av: Lina

en sådan bok måste jag ,med skaffa :)

2009-02-26 @ 15:53:27
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0