Lökar kan vara gott.

Nu känns bloggen lite... röd.. men i alla fall bättre än förut. Usch, vad jag krånglar en massa, börjar med en design o sen orkar jag inte fortsätta med den. Kanske för att jag inte kommer på att jag ska fixa med bloggen förns sent på kvällen och sen blir jag trött. Så, ännu en halvfärdig design, okej, mer färdig än den förra ugglibuggli-designen.

Men, nu ska jag sluta tjata om designen, jag tycker det är jättejobbigt när bloggare skriver om designen i varannat inlägg. Så nej, sluttjatat.

Jag fick, sommarlovs-festvals-ryck idag, ett galet ryck, jag cyklade hem från stina och höll på att frysa ihjäl, sådär så att man börjar svettas för att man är så kall, det var skitläskigt. Då kom det, det lilla rycket, jag paniklängtade verkligen, jag höll på att börja gråta, jag tror faktiskt att jag till och med grät lite. Jag fick tokryck, så jag fick lov att gå av cykeln och gå skitfort för att försöka bli av med mitt sommar-festival-ryck. Det är galet att man kan längta och sakna något så otroligt mycket, det är som en drog, man liksom blir galen om man inte får den.

Ja, jag tjatar alltid, i alla fall väldigt ofta, om festivalerna, MEN, det kan bero på att det är så otroligt underbart härligt, så jag skulle kunna skriva en hel bok om hur härligt det är, och ändå skulle ingen förstå om man inte själv har varit där, det måste upplevas.

Nu ska jag gå och sova, ska eventuellt till västerås, eller uppsala, eller enköping imorgon med Tessan, och jag måste till banken först och fixa lite grejer, plus att jag ska köpa Gunillas julklapp (här är vi snabba), jag tror det jag försöker säga är, godnatt!

Har ni tråkigt i era små hus och inte kan sova så kan ni lyssna på Those Dancing Days - Run Run

puss på er!

/           a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0