Jobbigt läge

Idag när jag satt som mest inne i samhällskunskapen, mina fingrar pickade på tangenbordet som galningar, mina ögon svepte texten och samlade duktigt all info i min hjärna, som (o)kreativt började slänga ihop en powerpiont om konflikten i Sudan, mellan Darfur och regeringen i Khartoum. Just då fick jag en kissattack, jag behövde kissa och det fort! Utan att tänka mig för, och framför allt, utan att sniffa, så smet jag in på första bästa toa, och skulle precis dra ner byxorna när min näsa fylldes av otrevliga stinkande bajspartiklar!

Som en ren instinkt kastade jag mig på dörren, samtidigt som jag höll för både näsa och mun för att inte spy av stanken, precis när jag skulle öppna så hörde jag hur det började samlas folk utanför toaletterna, och toadörrar öppnades och stängdes. Skulle jag gå ut då, när det var tryck på toaletterna skulle någon självklart tagit min toalett och gå in och känna samma nasty bajspartiklar som jag just då tvingandes andas in, och självklart skulle den personen tro att det var jag som hade klämt en rem.

Så istället blev jag kvar på bajstoaletten i ca tio minuter innan jag inte längre kunde höra några röster och trodde att det var säkert att gå ut (jag vill tillägga att jag på denna tid fortfarande inte hade kissat, jag kunde helt enkelt inte tänka mig att sätta mig på stinkartoan, det gick bara inte), för säkerhets skull så tvättade jag händerna så "löddrigt" det gick med skolans tvål (som till hälften består av vatten), och stänkte runt i rummet, alltså, jag försökte dölja någon annans bajslukt. Bara tanken äcklar mig. Sen tillslut så kom jag ut från toaletten och kunde andas frisk luft, det var folk vid skåpen så jag ställde mig utanför toaletterna, liksom som om jag väntade på någon (jag behövde ju fortfarande kissa), men dom vid skåpen verkade ha bosatt sig där, så efter att ha väntat ett tag så gick jag till en annan toalett, öppnade dörren och sniffade lite försiktigt innan jag gick in.

Jag måste ha sett ut som ett ufo, först är jag inne på en toa hur länge som helst, sen går jag ut, väntar ett tag, sen går jag fram till en annan toa och sniffar lite innan jag går in. Men det gör ingenting, för det var så otroligt skönt att äntligen få kissa sen, på en fräsch toalett. Så glöm inte att sniffa innan ni går in!

/         a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0