Flotthår

Ja, jag vet, jag ska fixa designen, men jag har inte hunnit göra det än. Kanske hinner ikväll, om jag inte hittar på något annat intressant, men jag tänkte i alla fall bomba bloggen med lite nyårsbilder.

Vi firade som sagt nyår i sthlm, mycket trevligt! Karros storestorestorebror (jag menar inte att han är fet, bara att han är äldre, inte en gubbe som det kanske kan låta, men äldre) lånade ut sin lägenhet i Örnsberg till oss, som ligger några minuter från själva stockholms centrum med tunnelbana. Det var riktigt hyggligt av honom! (usch vad jag stör mig på ordet hyggligt, bara därför jag använder det) I den hyggliga lägenheten hade vi trerättersmiddag och förfest, sen drog vi in till slussen och blev taffsade på röven i folkmassorna, eller mer grävda i baken, vidrigt som fan, plus att jag höll på att få en smäll när jag sa åt några av stjärtgrävarna att dom var vider. Hur som helst, där beskådade vi nyårsraketer och skålade in det nya året, nämligen år 2009 (tvåtusennio) om det var någon som hade missat det. Sen blev det efterfest i en lägenhet i gamla stan, det var mösigt, snälla ge mig lägenheten!!

Så, där var en kort liten sammanfattning av nyår. Vårsågod.


Ohooo, vi njöt av att slippa grisbajsstaden


Tjockaflång, den här bilden är arrangerad(Y)


Smajl! Ja, jag blev fem år igen för en sekund, precis när kameran skulle få för
sig att ta ett kort, tänk vilken tajming man kan ha ibland, ingen fattar säkert
vad jag snackar om, så för er tröghuvuden - Jag ser liten ut.


Brösthår! Sofie är manligare än man kan tro^^


Könshår! Gunilla är porrigare än man kan tro^^


Hår växande överallt(?)! Jag är.. hårigare än man kan tro^^


Flottigt hår! (dvs, gott nytt år)


Häj Kajoline & Gönöllö!


Skåååål! Med bajs och ja... använd din fantasi..


Karro är.. ett djur? ^^


GOTT NYTT ÅR!


/      a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0