I'm here!

Jag ar har! och tangenborden ar inte likadana, kanns lite b att skriva utan de alskade svenska prickarna, men det gar!

Var turbulens pa vagen hit, scarry, riktigt alltsa, madde illa av radsla ett tag faktiskt, uscha!

Nu ska jag snart ata, hoppas jag, hungrig som en hast, eller natt annat hungrigt djur, typ val eller sa. Nu vet ni alla fall att jag lever, och tur ar det, kanner inte riktigt for att do riktigt an.

Sitter forresten pa kontoret pa hotellet nu, galet bra musik, kanner att jag kommer trivas har(Y) Ska snart fa se mitt schema ocksa! Yey!

Hoppas det regnar i Sverige. Har ar det sol! Tjoho!

-             a

Kommentarer
Postat av: Annas mammas kille

Hej Anna!



Kul att du kommit fram. Du kan glädja dig med att det är pissväder i Sverige. Regn och kyla!



Ha nu riktigt kul och hälsa de andra ungdomarna!

2009-06-08 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0