Mitt nya intresse...

Att skala potatis. Doh!

- jag ska aldrig bli mattant



blir förövrigt lite psykad när jag lyssnar på den här låten, crossing the rubicon, the sounds nya album... humhum, bra eller bara cp? Eller så är det jag som gillar att bli psykad när jag lyssnar på musik.. känner i alla fall att musiken är galet bra. Står emot en instinkt att trycka upp högtalarna, pressa dom mot öronen, och krossa mina trumhinnor med psyk-bra-musik. Står emot den instinkten alltså. Sitter då här som den duktiga flickan jag är och lyssnar på musik som vanliga människor istället.. det känns lite blaha, men vad gör man, jag vill spara på mina trumhinnor ett tag till känner jag. Suck.

/           a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0