tube strike

oh yes.

Jaa, gunillis, och alla andra, jag har det bara bra! - hoppas tandsmartan forsvinner snart stjertis. I feel bad for you.

Men alltsa, tunnelbanestrejk har i london, typ jattebajsigt, typ forstor for alla. Vilket saklart ar meningen men i alla fall. Har hort att dom som kor tunnelbana far bra betalt redan, so shut the fuck up - bajshogar. Men i och med detta sa tillbringade jag tva timmar pa bussen idag (eftersom tunnelbanan strejkar), och en timme med att vanta pa bussen. Var alltsa tva timmar sen till jobbet. Great.

Men trafiken berodde inte helt pa strejken idag. Det var en olycka med en lastbil som hade kort over nagon, sa polisen hade sparrat av trafiken typ tva kvarter, precis dar jag bor typ. Men det var en jattehemsk olycka, gick rykten om att stackarn dog, nar vi akte forbi olycksplatsen sa lag det klader och skor i en hog pa marken, och var avsparrat runt om. Usch. Far ont i magen nar jag tanker pa det. Det hade kunnat vara jag, hade precis gatt dar tidigare pa dagen ocksa, tack gud for att jag lever.

Hahaha! Kom pa att jag maste dela med mig av mina egna tabbar, och dagen till ara ramlade jag ut ur ett omkladningsrum! Tjohoo! Det var kul. Jag riktigt flog ut, lyckades pa natt konstigt satt trassla in mig i mina egna brallor, eftersom jag ar lite smatt dum i huvet. Sa tappade liksom balansen och flog ut med ryggen fore ur omkladningsrummet. Det kom fram typ tre tanter och ojade sig och holl pa, are you allright my love? YES, I am! Hohoho, det var kul. Var tyvarr sjalv pa stan da sa kunde inte bli av med mina asgarv-attacker, sa fick ga runt o smaskratta at lite allt mojligt istallet, vilket nog var annu dummare. Liksom hur kul ar det nar nagon fragor om man vill ha kvittot i pasen? Men i alla fall.

Min mobil ar dod ocksa. Har en lanemobil, men i alla fall, ska kopa mig en laddare, typ imorn.

Har fatt reda pa att jag jobbar heldag pa sondag ocksa, yey, ser inte fram emot det sadar jattemycket. Liksom 08-00. Woho, 16 timmar! Det luktar pengar pa mitt schema! Och trotthet pa min kropp.

Blablabla. Nu far det racka for idag. Sa mycket intressanta grejer att ta in for era sma hjarnor nu av mitt underbart intressanta jatteharliga inlagg, sa jag ska helt enkelt vara snall och lata er ta in allt i lugn och ro, for jag ar en snall liten flicka!

/                a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0