why, why, why...


mmm, mmm, mmm...

Precis. Oh, good, this is fucking insane...

Meeeen, lite uppdatering, godhjartad som jag ar. Nu ar det bara 5 dagar tills jag ska aka hem. Blandade kanslor for det. Vill inte aka hem, inte nu, nu har jag ju borjat komma in i allting, det ar inte lika hemskt att inte ata, sova, bajsa, whatever, pa regelbundna tider. Noo, jag borjar faktiskt gilla det, mycket. Jag trivs har. Det ar underbart, visst hade jag lite hemlangtan i borjan, vilket jag blev forvarnad att jag skulle ha, men det har jag inte langre. Inte pa samma satt, visst saknar jag alla hemma, det ar klart jag gor, men det ar inte sa att jag bara vill hem, hem, hem. Vill att alla ska komma hit istallet!

Samtidigt vill jag ju hem. Vill ju pa peace and love och hulstfred, vilket kommer blir helt galet underbart, det har jag forutspatt i mina tankar!

Sen vet jag inte hur det blir. Jag har funderat en massa pa det har. Hmm... meeen, som det ser ut nu, sa flyttar jag tillbaka sen, i slutet av sommaren, och kanske ar har i ett halvar eller ett ar.

Var i "Notting Hill" - filmen - parken idag. Det var fullt med en massa svanar, typ snalla svanar, jag har fatt for mig att svanar ar dumma. Men tydligen inte. Dom var typ helt tama o kom fram o ba tja, jamen, hej pa dig med! Lite kuliga.

Gud vad jag kanner att det har inlagget ar lamt. Kanner mig ratt lam jag med, kanske har med saken att gora, kan ha.

Aja, godnatt pa er alla! Ohhh! for en gangs skull kommer jag faktiskt i sang i skaplig tid! Najsbajs!

/          a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0