And then there was Timo

Det är fredag idag, fredagen den 6e, idag hade jag tänkt utföra följande moment:

1. Gå på massmediaseminarium och jämföra olika tidningar - för att sedan komma fram till att tidningarna är ganska lika, förutom att vissa har mer skvaller än andra.

2. Gå på idrott, bli jagad runt på olika stationer av Karro som ska hålla lektion, det tycker jag förtjänar träningsvärk i magen. I alla fall förväntar jag mig det.

3. Åka till coop med karrobarro och köpa godis.

4. Lägga in bilderna från igår på datorn!! :D

Eftersom det är fredagen den 6e idag, måste det betyda att det var torsdagen den 5e igår, vilket betyder att det var en liten konsert i Stockholm, där jag och Gunilla placerade våra bakdelar på två stolar och beskådade en otrolig spelning. Timo Räisänen!

Låt mig bara säga att det var den bästa julklapp jag någonsin har gett bort - inte minst för att jag var med! Det var underbart, han är nog den underbaraste lilla kändisvarelsen på denna planet skulle jag tro, det var som i en liten saga. Det kändes som att alla var en enda stor gullig liten familj! Och han var så gullig, och så tacksam, och man såg verkligen på honom hur mycket han älskar det han gör! Och var ska jag säga, du har vunnit mitt hjärta Timo!

/          a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0