Kvallitén på bilden kan vara det vackraste mitt öga skådat...



I eftermiddags, när jag, Gunilla, Alexandra och Amanda var och fika på vårat nya stammisstället, tro mig, de senaste två dagarna har vi spenderat mer än sju timmar på detta fik. Hur som helst, där satt vi, alldeles för mätta, eftersom dom lassar på världens jättetallrikar med sallad (utan att ens tänka på att dom nästintill spränger folks magar), när det blippade till i Amandas mobil. I ett litet meddelande från Peace and Love, blev vi informerade om att Mando Diao kommer till P&L! (förövrigt verkar p&l tycka mer om Amanda än mig, eftersom jag inte fick ett förns typ fem minuter senare, sms alltså)

Så, nu är det sjukt, SJUKT, många bra artister som kommer till fred o kärlek! - bara en liten hake, jag vet att jag säkert inte kommer kolla på ens hälften av alla jag vill se. Och det gör att jag får en liten panikklump i magen. För jag har sållat vilka jag verkligen vill se, och vilka jag kan skippa, men det finns inte en chans att jag kommer se 13 spelningar. Snarare 3. Vilket gör att jag kommer hata mig för att jag missar en massa jag vill se.

Just nu är det som sagt 13 spelningar jag vill gå på:
Anna Ternheim
Hello Saferide
Håkan Hellström
Laakso (missar jag dom tar jag antagligen livet av mig)
Laleh
Lykke Li
Winnerbäck
Mando Diao (MÅSTE!!!)
Miss Li
Moneybrother (ska, ska, ska!)
Parken
The Kooks (JAAA!)
The Sounds (!!!!!!)

okej, det är fem st som jag verkligen, verkligen, MÅSTE se... det borde kunna gå att ordna.. men sen vet jag ju inte vilka dom andra MÅSTE se. Det kan bli tufft. Buhu... varför måste så många bra komma i år?

/               a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0