mando har bytt sångare?

Jag känner mig själv väldigt rolig just nu, samt väldigt kreativ, och dessutom, väldigt smart! Sanningen (att jag säkert bara är skitjobbig, dum i huvet o driver folk på nerverna) ska vi inte gå in på.

(Istället kan jag dela med mig av mina senaste upptäckter, nämligen:

I alla fall - jag har kommit på att betydelsen av detta ord/mening/fras, är helt annorlunda mot vad jag i hela mitt liv har gått runt och trott. Nämligen, i alla fall, alltså i alla lägen, det passar alltid, alltså, är ni med? Om någon säger "Jag tycker den här låten är bra, i alla fall" - då är det ju att låten alltid är bra, typ som att det är världens bästa låt! Fast det man egentligen vill säga är "Jag tycker den här låten är bra, (ändå, hur som helst, även om inte du tycker det)", ja, typ så. Stackars lilla "I alla fallet" - har blivit missförstådd av så många så länge. För det tycker jag att vi säger ett förlåt; FÖRLÅT!

En annan sak som jag har kommit på idag, eller ja, inte idag kanske, men som jag har använt otroligt mycket idag, är paranteser! Älskade gulliga paranteser!! Alltså, man ska ju kunna läsa en text och kunna hoppa över paranteserna, och i alla fall kunna förstå innebörden av texten. Paranteserna kan man alltså kalla för "överkurs", vilket betyder att man kan skriva så mycket strunt man vill i en parantes, utan att folk tycker att man är dryg (vilket dom tycker i alla fall, men det hoppar vi över, se, en parantes, så otroligt användbara!), vilket är superanvändbart! Tack till den som kom på paranteser, den måste ha vunnit nobelpris! Eller, nobelpris, kan man vinna nobelpris för vad som helst, eller är det bara ett visst område?

Sen kan jag ta och dela med mig av att jag på fredag hoppar på ett plan som ska flyga mig till london, sen ska jag gå av planet också, sen ska jag strosa runt i london och hitta på diverse roliga saker, samt göra av med alldeles för mycket pengar.

Som avslut på detta inlägg tycker jag att vi kör med en stor fet parantes runt allt. Eftersom det mesta bara är strunt, och jag är övertrött, och jag gillar mina gulliga paranteser så mycket. Kärlek till dom.)

Hej på er!

/             a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0