Det är över nu (snart)

Nu är det snart slut! Inte ens två veckor kvar. Helt galet egentligen när man tänker på det. Studenten är snart! Typ alldels, precis, jättesnart! Mösspåtagning på torsdag, sen är det en vecka kvar, sjukt.

Tror nog inte att jag kommer fatta att jag tar strudenten, ens när jag tar studenten, kommer nog inte fatta att jag gjort det förns nått år efteråt typ. Liksom, studenten tar man ju när man är stor, då är man ju JÄTTESTOR! Och skrämmer alla småbarn så dom inte ens vågar åka förbi skolan, utan tar omvägar för att slippa åka förbi den läskiga skolan, eftersom man är rädd att bli ihjälslagen (bara för jag var feg när jag var liten), jag ser en massa småglin utanför skolan, jämt. Vilket måste betyda att vi inte är så stora och skräckinjagande som studenterna var förut.

- Alltså, jag är inte tillräckligt stor för att ta studenten, nope. Inte alls. Jag varken skrämmer små barn eller har ihjäl dom.

Gud vilken töntstudent jag är nu känner jag. Måste ju skrämmas lite. Barn ska vara rädda för mig. Dom ska inte kasta ur sig: Heeeeeeeej, varför har du en killcykel? med sina pipiga barnröster. Istället för att le lite glatt och cykla vidare ska jag kasta ur mig: FÖR ATT JAG VILL DIN FÖRKRYMPTA JÄVLA UNGE!! och cykla mot dom så dom ramlar ner i bajsvattnet i vattenparken av ren rädsla. Då kan jag börja kalla mig för student.

Har ju i alla fall nån vecka på mig att utföra detta. Så jag kan stå för min titel alltså. Barn ska vara rädda för studenter. Börjar seriöst undra om det är något fel på barnen idag. När jag var liten var barnen små, gulliga, töntiga och rädda för ungdomar. Nu är alla barn trotsiga små skrikapor som tror att dom kan göra vad dom vill bara för dom är barn. Barn ska inte ens våga prata med ungdomar. Ännu mindre ifrågasätta dom.

Så skyller på barnen istället. Hade jag tagit studenten på 90-talet hade alla barn varit lika rädda för mig som jag var för studenterna när jag var liten. Dags för barnen att mesa ner sig lite tycker jag.

/          a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0