Hoppla hej!

Idag har jag tillbringat dagen åt att kolla på reklamfilmer på tv. Börjar kunna alla utantill nu. Det är en viktig kunskap känner jag. Är redo för ett oförberett reklamfilmsprov nu. När som helst bara! Släng det framför näsan på mig så lovar jag att göra mitt yttersta!

Jag har också utvecklat någon typ av schizofreni, som alltså innebär att jag sitter och pratar med mig själv, alltså riktiga konversationer, sådär:
"Hej hur mår du?"
"Jag mår bara bra, tack!"
- konversationer. Funderar starkt på vad jag ska döpa min nya lilla dubbelgångare till.

Samt så har jag gått crazy med saxen och klippt av lite hud under mitt öga. Det började blöda så fint så. Jag har ju mig själv att skylla. Men jag är inte helt psykad. Hade faktiskt motiv att klippa lite i min hud, så det så! 

Såååå... nu tycker jag vi säger adjö till min feber och dess effekter den har på mig. Glömde säga att jag har sjukt tråkigt så: Jag har sjukt tråkigt.

Nu ska jag laga mat till mig och min lillasyster!

/      a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0