bak

jag har bakat, om man nu kan klassa det som att baka, chokladbollar idag. eller negerbollar. eller vad man nu ska kalla det. havregryn, smör, socker, kakao, kallt kaffe, vaniljsocker - tadaa liksom!

gott, för äckligt jävla gott.

det jobbiga är att alla förutom fem stycken redan har krossats med hjälp av mina tänder - som förövrigt snart ska bli 4 färre och få en ny kompis vid namn tandställningen - och transporterats ner till magsäcken via matstrupen. Okej das broder och mutter fick varsin men liksom blä!

självdisciplin?obefintlig

och hur kan det komma sig att jag heeela tiden känner hur jag bara måste ha en liten boll full med socker att kraska på?
jo, varje gång jag rör händerna luktar det chokladboll! så sjukt störande. jag har skrubbat händerna så dom nästan blöder, men nej det hjälper inte. lukten sitter kvar, precis som när man har hackat lök. löklukten har också en fruktansvärd tendens att bosätta sig djupt ner i fingeravtrycken.

v i d r i g t.

jag hatar det. hatar. det är nästan så det gör att man avstår att rulla dom goda små bollarna. men bara nästan.

/gunilla

Kommentarer
Postat av: Annas mamma

kan inte låta bli en klassisk kommentar: "Inget doftar som Gunillas bak"!! :-)

2009-05-28 @ 08:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0