5 orsaker till att testa något nytt

1. Man inser att man inte längre behöver diskutera vart man ska gå för att ta ett glas.
2. Man får ett "Tjeeena, hur är läget?" när man går fram för att beställa.
3. Man behöver inte säga vad man ska ha.
4. Man blir inbjuden till en spelning den 16e december av en sångare i personalen.
5. Man får ett "Ett glas till? Ni får stanna lite längre", fast dom håller på att stänga.

Kanske, kanske att vi borde testa på något nytt.. Men vet ni, jag gillar att ha en stammisbar, jag gillar att veta var man ska gå, var man ska träffas, att hälsa glatt när man kommer in. Jag gillar att känna mig hemma. Och inte minst, jag älskar musiken, och sofforna!

/        a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0