Stereophonics



Förutom kläder, sushi, skor och choklad så har jag nu fått en ny drog. Och med det menar jag måste-ha-drog, för visst gillar jag andra saker, detta är bara saker som jag är smått beroende av och måste ha ibland för att över huvud taget kunna andas. Skivor. Det är underbart! - Och mycket billigare att få ett måste-ha-ryck för, idag köpte jag till exempel en skiva för 4 pund. Ja, tack.

Det roliga med skivor är att det är så spännande att köpa någonting som man har hört lite om men aldrig riktigt lyssnat på. Som man bara vill hem och lyssna på. Det är nästan roligare än att köpa kläder. Jag kommer spara sjuka pengar om jag byter ut mina måste-ha-annars-dör-jag-ryck från kläder till skivor. Åh. Och så är det så fint med skivor. Sen när jag har en vinyl-spelare kommer det bli ännu finare med en massa LP-skivor.

Hur som helst. Det jag ville säga var att jag drog en chansning idag och köpte ett album med Stereophonics (dock är låten mycket bättre i album-versionen), dom två första låtarna spydde jag lite smått av och blev lite ledsen i ögat, men resten. TACK!

Jag har köpt 4 skivor dom senaste tre dagarna. Snart kommer jag ha en jättefin samling. Och aldrig, aldrig mer ska jag ladda ner från internet, för det är bajstråkigt.

/     a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0