Eller...

En annan teori är att jag är övertrött. Till exempel, varför tar det minst två timmar för mig att stänga av datorn? Kan det vara så att det är mer ansträngande på något sätt för mig att göra den lilla rörelsen med muspekaren så man kan klicka på stäng av än vad det är för resten av befolkningen på denna jord? Kanske. Livet är fullt av mysterier må jag säga.

 

Hur som helst så är det tomt här utan mina töntar. I helgen ska jag till IKEA (ja, det är värt att skriva med stora bokstäver, sverigestolt) och köpa en anslagstavla (ska härma Karro), så att jag kan göra en alldeles egen liten töntvägg här som jag kan titta på när livet känns för seriöst och enformigt.

 


Lejonröv är hett.

Icke att missa är min lilla hand som jag får till så fint där.

 


Jag vill att bilden ska vara sne..


Kärlek till denna stad.


/      a


Kommentarer
Postat av: gunilla

hahahah, handen<3

2009-11-04 @ 09:57:15
Postat av: Anna

yiiihh, så tjuuuusig så!

2009-11-04 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0