Här har vi kalas

Här sitter då jag, duktig flicka i pyjamas, nybadad, har städat mitt rum, har lagt fram böckerna som jag ska gå tillbaka med till biblioteket imorgon (skulle ha gjort det för en månad sen, egentligen, men den lilla parantesten behöver vi inte bry oss om), har halvpackat träningsväskan så jag bara kan slänga den på axeln och strutta direkt till gymmet efter att ha lämnat dom små knoddarna på skolan.

Redo att sova. I tid för ovanlighetens skull.

Men, då är det nämligen party nere i köket, eftersom Adrian har köpt en ny cd som han dunka - dunkar. Det är förvisso inte dålig musik. Så jag ska inte klaga. Jag klagar inte heller. Jag kände bara att jag ville dela med mig lite av min vardag. Varsågod.

Nu ska jag sova. 

Godnatt!

/        a 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0