Jag blir less

Jag blir så deprimerad. Jag blir verkligen det. Jag menar, på det senaste året har jag haft tre olika mobiler, och alla dom har gått sönder. Det är typ 8000 spänn som jag hade kunnat använda till någonting annat och använd telefonkiosker istället. Det skulle vara så mycket smidigare. Telefonkiosker kan man ju lita på. Jag hatar mobiler. Jag hatar dom så otroligt mycket.

Speciellt hatar jag att mina mya mobil som jag älskar så mycket har gått sönder. Jag tänker inte köpa en ny. Jag tänker inte. Aldrig mer. Nu ger jag upp mobiler och dess falska förhoppningar dom ger mig. Jag ger upp att lita på någonting som sviker och vägrar göra som man säger. Från och med nu kan ni inte längre nå mig på mitt nr. Nu är det brev som gäller.

Breva på!

/       a


Kommentarer
Postat av: eva

:( ...

2009-11-30 @ 16:08:50
Postat av: mamman

Och jag som just skulle ringa och säga grattis!!! GRATTIS!!!!!



Jättekramar!!!!

2009-12-01 @ 09:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0