Just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound

Jag är kär. Jag är kär i Tate Modern, jag är framförallt kär i Tate Moderns Shop! Åh.

Hittade så mycket fint, ska gå och julshoppa där sen, ska bli rik först. Eftersom jag själv vill ha allting så måste jag ju köpa dubbelt av allt för att inte bli avundsjuk på allt fint jag tänker ge bort. Därför är det nu jag tänker bli rik! Imorgon skulle sitta fint.

Varför får man aldrig sånna erbjudanden när man springer omkring på Londons gator?

Hej vill du ha några miljoner pund av mig? Du får dom bara såhär, kontant, varsågod, jag vill inte ha dom. Hejdå!


Ja, tack. Varför inte?

 

Rik eller ej, jag ska i alla fall frossa där, spra ihop några löner och bara konsumera. Och sen ska jag gå på deras pop - nånting grej, den verkar ball.


Nu ska jag göra något så underbart som att titta på Juno, egentligen räcker det att bara titta på introt, och sen snabbspola mellan alla fina scener och musiken, men jag känner mig inte tillräckligt ambitiös för det, därför kommer jag inte få sova förns om typ en och en halv timme. Jag känner att livet är lite hårt ibland


/           a


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha så klockrent. ge mig!

2009-11-02 @ 01:08:02
URL: http://www.litedaochda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0