Mysigt väder

Regnet öser ner. Håret står åt alla håll. Jag och Ebba har lyckats spendera en hel dag på brent x och gjort av med större delen av lönen. Det är den perfekta partykvällen. Regn löser allt. Då behöver jag inte ens duscha. Sitta i ett hörn och dricka vodka för att man inte har råd med att sitta på en pub. Ja. Det är grejer det.

Laddar upp med NME - the album 2009 vilket är typ Koko på skiva. Dom har alltså något som heter Club NME varje fredag, med artister som Muse, Franz Ferdinand, Jamie T, White Lies, Peter Doherty, Glasvegas etc.

Jag har börjat min framtida skivsamling nu. Vilket betyder INGEN NERLADDNING FRÅN INTERNET, vare sig det är torrents eller köp, nej. Det är inte tillåtet. Så fort jag har en vinylspelare ska jag köpa en massa LP - skivor också. Jag har redan tittat ut mina offer.

/          a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0