So don't teach me a lession

...cause I have allready learned.

Ah. Alltså jag tror inte att jag har varit såhär festsugen någonsin. Min festkänsla ligger på topp just nu. Det är torsdag och jag är barnvakt. Då gör man såhär, sätter på the strokes - heart in a cage, kommer överrens med en vän att göra samma sak, ställer sig i sitt rum och dansar järnet.

Yeah we got left, left, left, left, left!


Alltså jag längtar så sjukt mycket efter helgen. Jag längtar till och med efter en vodka/cola på tunnelbanan och onda fötter som plågas i klackar (även om jag har lyckats hitta ett par otroligt bekväma). Idag tyckte jag till och med att min tandkräm smakade baksmälla. Hur bra det är vet jag inte. Men det gjorde den.

Aahhhh.

Ge mig lördag. Ge mig Skool Club!

 

/         a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0