Hur mycket snor kan det finnas i en näsa?

Idag är jag ingen vacker syn kan jag tala om. Mina ögon har sakta men säkert bytt till en mer rödsprängd nyans och producerar tårar i överflöd. Min näsa är röd och svullen och även den har fått för sig att producera överflödig vätska. Min hals ska vi inte ens tala om, för det går inte, att tala alltså. Jag har kort sagt blivit stum.

Nej, som sagt, ingen vacker syn.

Förkylningar är för mesar. Och jag är en mes, jag vet.

Nu ska jag sparka iväg min förkylda kropp ut i det fina vädret.

/          a


Kommentarer
Postat av: mamman

Det kanske inte är snor, det kan också vara hjärnan som rinner ut...



C-vitamin gör susen, apelsiner i massor!! Måste vara färsk!

2010-02-02 @ 08:46:20
Postat av: Jesper

Tjaa.



menar ni att c vitamin hjälper mot förkyllning?

känns som ja snytit ur mig ett badkar eller liknande :S

2010-06-03 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0