Home sweet home

Nu är jag hemma efter en helt underbar vecka i Italien. Två dagar tog det att ta sig dit, fick mig även en tripp till Beligen på köpet, det var härligt. Det har vi att tacka easyjet för. Tack snälla rara underbara att jag fick en extra dag att resa, jag som tycker så mycket om att åka flygplan och döda timmar på flygplatser med en dålig bok och jobbiga italienare med fula skor som försöker bjuda på kaffe. Easyjet är min vän. Ett normalt flygbolag skulle ha lyckats transportera sina kunder till Australien på den tiden easyjet lyckades transportera mig till Italien.

Men det var det värt. Minst sagt. Det var det värt.






/         a


Kommentarer
Postat av: eva

vad coolt det ser ut!! va det bara branta backar lr fanns de såna som ee lite mindre branta också???

2010-02-24 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0