All you need is love

Jag älskar "mina" barn. Jag älskar mitt hus. Jag älskar de stora svarta katterna som klänger sig fast i mina ben medan jag tappert försöker dammsuga bort glitterlim från golvet. Jag älskar att man inte längre fryser till is så fort man lämnar huset. Jag älskar att strutta runt på bakgator och hitta undangömda små caféer och dricka cappuchino till lågpris. Jag älskar min fina lilla skivsamling. Jag älskar mitt megastora duntäcke. Jag älskar att åka på små utflykter och upptäcka delar av London som jag inte ens visste fanns. Jag älskar alla Please, Thank you, Sorry, Love och Darling. Jag älskar att känna friheten.

Jag tror jag älskar att vara tillbaka.

Ja. Jag tror banne mig att jag älskar detta land nu mer än någonsin. Kärlek.

/       
a

Kommentarer
Postat av: linda

Jag är aviiiiis. :D

Haha men det är så himla bra att du trivs! :*

2010-01-18 @ 16:28:12
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0