Precis som kråkan fast man ska slå tillbaka istället för att hoppa över.

Idag mina vänner hag jag testat på någonting som jag aldrig har testat på förut, nämligen squash. Såhär i efterhand kan jag bli lite sne på mig själv som har väntat 19 år med att ta ett racket och slå en boll mot en vägg. O andra sidan så är jag glad att jag inte väntade längre än 19 år med att ta ett racket och slå en boll mot en vägg. Med andra ord, denna sport måste vara på topp tio roligaste sportar i världen, så sjukt kul. Och jag som inte har något bollsinne what so ever träffade bollen i alla fall nästan hela tiden. På 90 minuter fick jag till tre godkända survar. Och när bollen väl var igång så lyckades jag faktiskt spela lite också. Jag är stolt.

Detta ska jag absolut göra igen! Absolut.

En annan bra sak är att mina händer skakar av utmattning och dessutom så börjar mina ben sakta men säkert protestera över det jobbiga faktum att gå från kök till vardagsrum.

Ah. Underbart.

/            a

Kommentarer
Postat av: mamman

Du får spela med morfar när du kommer hem, han har ialla fall spelat i landslaget.....!

2010-01-31 @ 14:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0