This is England

Jag ville faktiskt. Jag ville blogga. Nu vill jag inte längre. Inte just nu i alla fall. Jag har för långa naglar och mina tankar liksom fastnar i naglarna istället för att rinna ner i tangentbordet och knappra sig in på datorn. Fastnar där. Jag kan höra hur dom riktigt skriker klipp oss, klipp oss! - lugn. Jag ska klippa dom.

 

Imorgon ska jag sprattla mig iväg till gymmet, i mina superslidy såkallade vinterskor med sommarsula, att dom är köpta i England tycker jag förklarar saken rätt bra. Jag menar, England, det är ju så tropiskt att det aldrig kommer snö här på vintern, bara varje år. Tänka sig. Knasigt det där. Sen ska jag eventuellt sprattla mig till Brick Lane. Duscha ska jag göra också. Och klippa naglarna. Och äta sunday roast dinner.

 

Godnatt folket!

 

/        a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0