Jag har en inre konflikt med mina muskler

Inatt vaknade jag tre gånger av att jag satte mig upp. Bara sådär. I sömnen - normalt? Jag ser detta som ett tecken på att jag inte har gymmat på över fem dagar. Min kropp gör alltså situps medan jag sover. Lite sådär i smyg höhö, hon sover, nu kämpar vi! Bara därför tänker jag ignorera det fina vädret som ropar efter mig att komma ut och springa sönder mina ben idag, och istället ta min lilla träningsväska och knata iväg till gymmet, stänga in mig bland dålig musik och tråkiga tv-kanaler och trötta ut mina muskler en gång för alla.


 



Från en sak till en annan. Den här hittade jag nyss under min säng. Tänk att något så irriternade kan vara så sött.

Nu lockar den där springturen som jag inte ska ta idag väldigt mycket kan jag säga. Den som jag alltså ska byta ut till gymmet.. Ja. Vi få väl se.

/        a




UPDATE
Det blev inget gym. Jag valde istället att springa sönder mina ben i våldtäcktsparken. Blev dock varken av med benen eller våldtagen..

Kommentarer
Postat av: mamman

men ditt pucko, låt bli att springa sönder benen hela tiden!!! Det verkar vara nåt sjukligt tvångsaktigt över det hela! Man kan gymma magen lite och promenera stillsamt i det vackra vädret, kanske?

Kram! och grattis till den svarta dammråttan!

2010-01-28 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0