Bajs

Egentligen hur tänker man om man planerar att Big Pink, Familjen & Ou est le swimming pool ska spela samtidigt?! Dessutom vet jag att halva mitt gäng kommer stå och skaka rumpa på Big Pink och den andra halvan på Familjen, så då är frågan, Vad händer med mig? Jag måste faktiskt se Ou est le swimming pool, deras melodier har satt sig som kokain i mina örongångar och jag skulle inte klara av att veta att jag gått miste om (vad jag tror) en underbar spelning.

Egentligen vill jag bara se Dominos med Big Pink, som dom troligen kommer spela sist, alltså har jag ca 40 min på mig att springa framoch tillbaka som en galen höna och försöka pricka in Det snurrar i min skalle och Dance the way i feel.

Dålig planering Arvika. Dåligt. Faktiskt riktigt bajsdåligt.

/            a

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3 ou est le swimming pool!! <3<3

2010-07-14 @ 20:16:39
Postat av: Grönis

hey, vet inte om min kommertar "<3<3 ou est le swimming pool!!<3<3" kom fram. Annars har du den nu!



lots of love.

2010-07-14 @ 20:25:04
Postat av: Ondskans storebror

Sluta låtsas att du har ett liv och skriv om din tristess och misär. Jag lovar att läsa, hånskratta och sova lite bättre om natten.

2010-08-04 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0