Sponsored by destiny

Sitter i bh och trosor och taggar med SMK strömmandes ur högtalarna. Basen är på max och svetten rinner. Arvika kommer bli otroligt bra. Jag har nog bränt den bästa skiva jag någonsin har bränt och jag är otroligt nöjd, bara min skiva (skivor) ska spelas! I alla fall mest, vi ska hoppa upp och ner och svettas i takt. Alternativt dränkas i takt beroende på vad vädret får för sig att bjuda på. Vad jag i alla fall vet är att jag inte kommer sova inomhus i mitt rum inatt. Niet. jag tänker sova under stjärnorna och hoppas på att bli nedkyld. Heja sommar!

Jag älskar Sverige. Jag älskar att vara här, och varje dag känns på något sätt ganska väldigt underbar, ganska jättehärligt. Allt. Härligt. Att dessutom min kräftfärgade hy efter seglingen numer börjar inta en mer brun nyans gör bara det hela bättre. En brun, svettig, för varm, alldeles underbar sommar. Jag älskart.

/           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0