Godmorgon sol!

"I mars brukar det börja bli varmt"

- Och här kommer den, våren, den underbara härliga efterlängtade våren. Inte en dag för tidigt. Jag skänker lite medlidande till de stackars människor i världen som har samma väder året om, till de små stackare som inte vet vilken underbar härlig lycka man känner när man ser första blomman tränga sig upp ur marken, när man kan vandra planlöst en hel dag utan att frysa ihjäl och när solen värmer en i ryggen.

Samtidigt känner jag lite medlidande för er stackare som fortfarande skakar er fram i vardagen på svenska marker, men bara liiite.









/        a

Kommentarer
Postat av: gunhilda

ah vad jag blir avundssjuuuuk!

fick brevet idag btw! (y)

2010-03-01 @ 20:07:31
Postat av: evis

skitunge!! jag vill också ha vår

2010-03-01 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0