Hejeeee

Jag skulle vilja blogga, men det finns inte så mycket att säga, eller det finns för mycket att säga. Därför nöjer jag mig med att säga att jag är sjuk, inte har sprungit på snart en vecka - vilket mer eller mindre är en skandal, och att jag får sverigebesök om 15 dagar.

Dessutom skulle jag inte säga nej till att förflyttas till en strand i något varmt land och sola hela dagarna. Och ja, nu har jag sett Alice, dock gick jag och såg den med en feberhjärna som inte riktigt ville gå med på att ta in all info som den såg på skärmen, vilket slutade med att jag inte riktigt hängde med överhuvudtaget. Plus att mina 3D glasögon hela tiden åkte ner på näsan och killen som satt framför mig hade för långt huvud, ett riktigt tre vännerna och jerry huvud, så jag såg bara halva skärmen, så nej. Det var ingen succé, men jag ska ge den en chans till. Någon gång.

Nu ska jag kravla mig nerför trappan och försöka hitta någon typ av föda.

/       a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0