När det blir varma sommardar

Jag känner att det behövs en liten uppdatering här. Jag lever. Dock ett relativt rörigt liv just nu med skilsmässa, lögner, en mage som inte vill gå med på att behålla maten jag matar den med, och lite annat smått och gott, men jag lever, det är varmt och soligt och jag har firat detta med att införskaffa mig två par solglasögon.

Dessutom har jag idag promenerat i det fina vädret med mina nya brillor. Och imorgon är det dags att söka sig in på högskolorna till lilla svedala. Detta faktum gör mig lite deprimerad. Jag vet inte om jag vill flytta tillbaka och börja plugga nu, okej, jag ska fortfarande bo här 4 månader till. Men det är ju ingenting. Tiden går så fort och varje ny helg som kommer skapar en gnutta ångest över att denna drömvärld snart kommer att vara över. Jag vet inte om jag vill det.

Fast jag borde inte reflektera över detta nu. Allt är en enda röra och jag tror inte att jag fungerar riktigt som vanligt för tillfället.

Förresten har jag fortfarande inte sett Alice i underlandet, vilket ska ske, bara som en liten parantes för att göra er uppmärksamma på läget.


Två fjantbarn.

/         a

Kommentarer
Postat av: mamman

men åååååååå vad vårigt det ser ut!! Det gör det INTE här.....Isgata är inte promenadvänligt. Jag önskar mig ett par stadsskridskor. En spark kanske duger.

2010-03-15 @ 15:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0