Vad göra?

Idag är det bara 11 dagar kvar tills de magiska portarna på studera.nu öppnas. 11 ynka små dagar tills det är dags att avgöra vad man ska ägna sig åt resten av livet, nästan. Jag vet ungefär vad jag vill viga mitt liv åt, jag vet att jag borde börja på mina arbetsprover, men jag kan inte. Jag har inte visualiserat klart dom i hjärnan än, jag kan inte bara sätta mig och göra det, inte än. Jag måste få tänka ett tag först. Jag måste få göra det i sista minuten för att det över huvudtaget ska kunna funka.

Det är fint väder idag. Det gör mig lycklig. Jag har nu avverkat mer än hälften av tiden jag har tänkt tillbringa i detta land. Det gör mig deprimerad. Jag vet vad jag vill plugga. Det gör mig lycklig. Jag vet ingen som har tänkt plugga i de städer där min utbildning finns. Det gör mig deprimerad.

Jag känner mig förvirrad idag. För typ, allt.

/         a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0