You're not allowed in my room if you haven't got multi coloured lips..



Jag tror aldrig jag blivit så glad som den dag
då jag hitta en mask i en ask,
och själv så heter jag Valle, så masken den fick heta Kalle,
jag döpte den av bara katten i vanligt vattenledningsvatten
och tänkte dig ska jag dressera
så du kan gör mycket mera
än bara ligga platt på marken,
vi kunde ordna maskcirkus i parken,
du kunde dansa på ett snöre och springa baklänges med huvet före
en liten hatt skulle du ha
med vita brätten, åh vad bra
och kullerbyttor är ju inte svårt,
ifall man inte slår för hårt,
för då så ramlar man pladask, tillbaka i sin lilla ask.

/       
a


Kommentarer
Postat av: mamman

Det var länge sen! :-)

Men det ska vara "jag döpte dig av bara katten i vanligt vattenledningsvatten"!

2010-05-11 @ 05:30:43
Postat av: Anna

Sådärja! Nu så!

2010-05-11 @ 11:04:10
Postat av: evisen

jaaaa!:D den är rolig!:D

2010-05-13 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0